aslliasya yani şöyle mesela ben bebekle yalnız kalmaya korkuyordum, yapamazsam bakamazsam diye O da. evet belki yalnız bırakmamak bu açıdan doğru olabilir ama bebeğin aşısı oluyor doktor kontrolü oluyor ki, benim bebeğim kolikti yarım saat de olsa Bebek arabasıyla gezdir diyordu doktorum bana evden çıkartmıştım ben. 40 gün evden çıkmamak o yüzden çok mantıklı gelmiyor belki bebek enfeksiyon kapmasın falan diye düşünüp demişlerdir zamanında da