Valla 2 haftalık anneyim ilk 5 gün yanımda kv kaldı. Ogünden beri yalnızım eşimde işte yani sabahtan akşama kdar. Maşallah bi sıkıntı yaşamadım eşimin gece 12 de geldiği de oluyor. İlk hamileliğimde de öyleydim. Dışarı da çıkıyoruz çok şükür ruh sağlığımız da sağlığımız da iyi bebeğimle :) ilkindr kv bana da bıçak koydu yastığın altına yatağıma eşimin ceketi falan ama bunda koydurtmasm valla sadexe kuranı kerim var başımızda okadar.