sipsirel herkesin hayata bakış açısı farklı kimilerine zor geliyor kimilerine kolay. Ben hiçbir karışıklık yaşamadım. Güzellik takıntım yok , her halimle güzel olduğumu düşünüyorum. Karnımda bir mucize taşıyorum, kolaylıkla nasip edilen birşey var benle birlikte büyüyen. O yüzden dolgu,botoks,saç,makyaj,giyim kuşam pekte umrumda değil. Makyajlı da makyajsızda kendimi iyi hissediyorum. Öz bakımımı sağladıktan sonra mutsuz olacağım birşey yok. Yeme konusunda 5.aya girdik 4 ay boyunca aç gezdim yeri geldi ağalayacak dereceye geldim ama bebeğimin bana verdiği huzur herşeye değerdi. Anladığım kadarıyla yaşınız küçük hayattan çok fazla beklentiniz var ve şu anda hamileliği buna engel olarak görüyorsunuz. Tercih sizin ama kötü şeylere odaklanmak yerine güzel duyguları düşünceleri seçebilirsiniz.