sadissss06
Çok çok teşekkür ederiz aminnn inşallah 🙏🫂 peşlerinde koşuyoruz gerçekten dün muayeneye o kadar korkarak girdim ki 2.trimesterde ilk muayeneydi ekranda farklı şekilde görünce bir korktum özge hoca yok yok iyiler artık bacak, baş, karın ölçecegiz baş popo değil ondan dedi bir rahatladim eski görüntüyüde tekrar baktı azalma var dedi çok şükür gerçekten Rabbim yardımcımız olsun hepimizin bende inceleyeceğim çocuk kardiyolojisinide göndereceğim dedi dediğiniz gibi siz nerde cektirdiniz ekoyu 😊
Rabbim inşallah hepimize sağlıklı sıhhatli kolaylıkla güzellikle vaktinde alırsın inşallah çok teşekkür ederimmm🙏🙏🥰🫂🌸