ogretmenhaniimm ilk gebeliğim ve oğlum olacak benim de inşaallah.
Ekşi yedim hep
Karnım sivri
Bulantım 5-16.haftalar arası aşırıydı, 20′deyim hâlâ var ama daha dayanılır
İştahım bir açık bir kapalı, bulantıya bağlı değişiyor
Çok uyuyorum
Enerjim yok
Çin takvimi, yüzük testi, makas-bıçak-nub-kafa hiçbir teori tutmadı😂
Kilo da almadım aksine gebeliği 80le öğrendim kusmaktan 71′e düştüm, 12.haftadan beri 71 kiloyum