anonimmom_ benimde detaylı ultrasonda çıkmıştı bebek beslenemediği için gelişim geriliği olabiliyor dediler sonra tuzu azalttım tansiyonuma dikkat ettim hiçbir gerilik olmadı çok şükür gayet iyi bir kiloda doğdu şuan 1 yaşında bir sorunu yok aksine yaşıtlarındanda çok önde maşallah 🥰