anonimmom_ Siz yine de temkinli olmak adına yapabilirsiniz. Yüksek tempolu şeyler değil zaten, günde yarım saat emekli yürüyüşü modunda yürümek iyi gelecektir. Geçmiş olsun. Ben de 37.haftaya kadar coraspinle devam edeceğim, sonra direkt kes dedi. Sezaryene gireceğim, tansiyon oynamazsa 38+6yı bekleyebiliriz dedi. 1-2 gündür 13leri gördüm ama 14/9 sınırmış. Çıktıkça limon içip soluma yatıyorum biraz, bir de duş iyi geliyor. Artık kendimizi dinleyip takip edeceğiz. Her şey yolunda gider inşallah hepimiz için de