Kızlar hepinize teşekkür ederim bakalım yarın tekrar test yapacağım sonrasında kan vereceğim. Ben hissedemiyorum hamile olduğumu kızıma hamileyken tüm belirtiler vardı ve hissetmiştim ama bakalım yine de hayırlısı 🥰Allah bebek isteyen herkese istediği zamanda nasip etsin ❤️