Kızlar malum önümüz Kurban Bayramı. .. Rabbim herkesin kestiği kurbanları kabul etsin öncelikle. ama şu sıra sürekli haberlerde olsun, sosyal medyada olsun önüme işte hamileler kurban etine dokunmasın, ilk gün pişen eti küçük çocuklarda hamilelerde yemesin gibi paylaşımlar çıkıyor. İşte altında bazı yorumlar var kasaptan alıp doğrarken iyi ama falan diye.ona da o et bekliyor öyle alıyorsunuz gibi yazılar da okudum. En az bir gece beklesin ondan sonra etinizi doğrayın o ilk aşamada ellemeyin falan diyor . Ne düşünüyorsunuz bu konuda sizler neler yapacaksınız?? Yani ben eti ellemesem, eşim ne kadar yapabilir. mecburen o etle uğraşacağız. o gün dinlendirip akşamına eldivenle bir şekilde halletmeyi düşünüyorum şimdilik ben.