sevgitekes https://i.hizliresim.com/r5z1Ba.jpg Bu bebisimin 7+3 teki hali sizin de varsa atın konuşalım sohbet olsun sorusu olan sorsun
Hamilebiranne sevgitekes https://hizliresim.com/zjo9mO Bizde böyleyiz teyzesi bugün 7+6 olduk ultrasondaki görüntüsü 7+2
fatma8906 sevgitekes ben kapı atışını duymak için hastanede kıyameti kopardım ama duydum çok guzeldi.Normal ultrasonla duyulmadı diğer türlü baktilar
Asime sevgitekes canim bu gun ben ultrasona gittim haftasinj tam soylemediler ama kagita 6 mm dol kisesi yazilmis kac haftalik ediyo?
sevgitekes Hamilebiranne merak ettim açılmadı linki benim gibi kopyalarsaniz açılır benle aynisiniz 😊🚼
sevgitekes Hamilebiranne oy bizimki kadar nerdeyse ama yatiyo bizim ultrasyon da kafası belliydi o kadar
Kelebekk29 sevgitekes canım Benimde sat 13 şubat aramızda 20 gündem fazla var ama benim tarihim 6+1 diyor ben yanlış mı hesaplıyorum ki