cinar_asaf_ tugceakplt bugün gittim duydum kalp atisini ama normalde adet tarhime göre 7+4 Ken ultrasonda 6+4 çıktı geç döllenme olmuş dedi sorun olur dedim gelişiminde falan sorun olmaz dedi ama sorun olur mu sizce?
tugceakplt cinar_asaf_ Bende daha duymadım kalp atış ve bebek görünmedi , ama sorun olcağını sanmam , bu süreçte bebeğe kilo aldıracak şeyler tüket sağlıkla 🤍
tugceakplt zehraclk0 Benim çok kanamam oldu kontrole gittik halen bebek görünmedi 🥲 7 haftalık olcak halen yok
zehraclk0 tugceakplt Görünür İnşallah korkmayın ben 7+3te gördüm 1 cm bile değildi kalp atışı yavaştı
blnmyld tugceakplt Normal 6 haftalıkken falan kalp atıiı için çağırmıştı 5 haftalıkken gittiğimde sadece yolk sacı vardı