zdebn ben bugün aşırı aşırı aşırı sinirlendim eşime çok fena tartıştık, kendime hakim olamadım bağırdım çağırdım, karnım ağrıdı, inşallah bebeğime bir şey olmaz 🥹 üzülme vs demek kolay ama olmuyor elinden gelmiyor insanın, inşallah sizinkine de bir şey olmaz.