zdebn Canım yapma sakin olmaya calış 3 gun boyuncasabah gozumu acar acmaz agladım saatlerce akşamda oyle sonuc 31+5 te nst sancılar 110’larda ciger geliştirci igne surumlar haplar alttan muane şimdi evdeyim bebeğim asagıda ondanda olabilir ama sitresin üzntünün cok etkisi var olabildiğince rahat ol dedi doktorum hatta odaya girer girmez bişeyemi uzuldun dedi direk insallah butun sıkıntıların hallolur 🙏🏻 ne olursa olsun sal gitsin senden bebeğinden onemli değil basa gelince anlıyor insan kendimize yapıyoruz yine kimseye değil bana oldu olan agladıgımla yaşadıklarımla artı erken dogum riskiyle karsı karşığa kaldıgımla kaldım 🥺