mrssanne Merhabalar hanımlar, benim son adet tarihim 17 Nisan. 16 Mayıs beta 146 18 Mayıs beta 354 20 Mayıs beta 918 şeklinde kan değerlerime baktırdım artık kan vermeyi düşünmüyorum, sizlerde durum nasıl?
breeze92 mrssanne merhaba hayırlı olsun 😍 benim de sat 3 nisan. 4 mayıs 316 ve 9 tüp kan aldı kadın doğum. 6 mayıs 1016. Bida da kan bakmadık. Birkaç gün sonra doktora gidip keseyi gördük. Bu salı da kalp atışını dinledik 🥺🙈🥰
snltgc mrssanne merhabalar, benim de sat 5 Nisan. Geçen hafta keseyi gördüm inşallah yarın da kalp atışını görürüm 6+3 olacağım.🤲🏻
deletedmom2027 mrssanne merhaba benim de sat 17 nisan. Bugun kam verdim ilk kez 2731 çıkmış beta ama kese henuz olusmamis bayramdan sonra tekrar kan verip bakicaz
Nils mrssanne benimde sat 2 Nisan 4 mayısta beta 14 bin küsürdü bu hafta kalp atışını duyduk ben geç gittim hersey yolunda gözüküyor suan 7+2
meyvemsi 22 nisan son adet tarihim 19 mayis 307 21 mayis 818 Cumartesi ve pazartesi tekrar kan istedi doktor
gullistanozdemirrr Benimde son adet tarihim 6 nisandi bugun kese vardı ama bebeği goremedik ve kalp atışını duymadik inşallah sikinti olmadan bizde bebeği görür ve duyarız sadece kese var denildi
kock Benim de sat 13 nisandı. 14 mayısta ilk beta 2816 ydı. 5+0 da keseyi gördük. Bugün 5+4 inşallah sağlıkla ilerler hepimizin bebişleri 💕