nzl_36 yaa anldm internetten bakabilirsin ozmn benim aldığım yarım kollu ama efil efil penyesi ve hırkası var ben L aldım Kendi bedenini alman lazım bilgin olsun pembe istiyordum pembe çok tatlış idi ama çok açık renk pijama takimim olunca siyah almak zorunda kaldım