gizemli00 benim ilk gebeliğim 31. Haftaya girdim ara sıra bende de sana bahsettiğim sancılar oluyor, rahim uzunluğunda felan bir sıkıntı görmedi ama son bir haftadır bazen yürüyemiyorum bile, tansiyon yükselmesi oldu bi ara acaba ondan kaynaklı mı diye düşünüyorum bilemiyorum, hamileliğim güzel geçti ama bu son aylar zorluyor beni