hilalozmus 37+3 üm bugün kontrolüm vardı sancı çıktı serum falan yedim yarın tekrar çağırdı duruma göre gün vericek sanırım yarın bugün belli olacaktı sancı çıkınca yarına tekrar görmek istedi yatıracaktı ağrım olursa gelirim dediğim için gönderdi bakalım neler olacak