pskshk
Geçiyor emin olun dün öğrendim oğlum olacağını dün biraz üzüldüm, bugün alıştım yani. Cinsiyet için zaten çocuk yapılmaz sonu hayal kırıklığı olabilir. Ben ikinci çocuğu da sırf kız olsun diye istemedim, tabi kız olsa güzel olurdu. Ama şuna inanıyorum illa bu kız olsun erkek olsun diye çocuk istenince tam tersi oluyor. Ben de şuan 3.cocuk fikrine uzağım. Sırf kızım olsun diye 3.cocuk istemem çünkü garantisi yok. Tabi yine de nasip kısmet