Xnamee
Tabi önemli olan sağlıklı olması. Çok farklı hissediyorum hâlâ da geçmedi, ondan dolayı buraya yazıp içimi dökmek istedim. Bir yandan böyle hissediyorum diye karnımdaki bebeğe haksızlık yapmış gibi hissediyorum. Bebeğimin erkek olmasına değil de kız bebeği hayaline veda ettiğim için üzülüyorum. Çünkü bir daha çocuk düşünür müyüm bilmiyorum ☺️