zngns kesinlikle ihtiyaç bende ihtiyaç değil diye düşündüm ilk doğumum ama görümcem vermişti sezeryan doğum sonrası süt gelsin diye sürekli sağdım süt geldi bu defa fazlalığını sağmanız gerekiyor ağrı yapıyor az gelse çok gelsin dşye çok gelse fazlası için sağım gerekiyor her türlü