zngns sezeryan oldugunda yada bebek erken gelip prematüre oldugunda genelde elle sağım öneriliyor gögüs pompası yerine. İlk zamanlar bebeğin midesi küçük ve çenesi kuvvetli olmadığı için süt boşalmıyor memeden o zaman göğüs pompası lazım oluyormuş mastit olmaması için her emzirme sonrası 2 gögüsü boşaltmak gerekiyormuş. Ben ablamdan temin edicem uçları kaynatmak yeterli kullanırım n’olacak.