yaggmurt nidosh hepsi ağır kokular ama bu kişiden kişiye de değişir bana göre öyle abartıldıkları kadar ağır değil ben yoğun kokular sevdiğim için galiba
selingldal67 nidosh Canım parfüm ağır ama ilk sıktığında daha sonra o koku dağılmaya başladığında teninde çok hoş bir koku kalıyor ben o yüzden çok seviyorum kullanıyorum