nidosh Kızlar genelde evde eş yanında ya da gece çıktığımda(düğün yemek vs) kullanacağım parfüm var mı? Ağır kalıcı parfüm seviyorum daha çok.
myangelson nidosh bir ara la vie a belle kullanmıştım kokusu çok güzel ne çok ağır ne çok hafif bence
nidosh @semraaaaaaa @selingldal67 nasıl parfümler. çok bayıyor mu bu parfümler biraz ağır deniyor yorumlarda 🙈
selingldal67 nidosh Canım parfüm ağır ama ilk sıktığında daha sonra o koku dağılmaya başladığında teninde çok hoş bir koku kalıyor ben o yüzden çok seviyorum kullanıyorum
nidosh mdc0860 aslında ben de akşam parfümü arıyorum ağır olsun. Narciso ya da modern müşe tarzını sevmiyorum çiçwksi şekerli değil de vanilyalı ya da baharatlı seviyorum
papatiaa nidosh bi bakarsınız o zaman ben uzun zamandır kullanıyorum arada başka da alıyorum ama genel olarak buna gidiyorum hep 🙂
nidosh _pearl çiçekçiler ya da yosunsu olanlar genelde hafif oluyor ama ben o tarzı sevmiyorum yoğun vanilyalı kokular daha çok hoşuma gidiyor
_pearl nidosh bende çiçeksi ve vanilyalı kokular seviyorum hatta arifoğlunun vanilya yağını almıştım bileklerime onu sürerim bazen
Lavista Armani si her ortama çok güzel gidiyor. Ben gündüzleri özellikle kış aylarında da kullanıyordum kesinlikle mükemmel bir koku.
myangelson nidosh ben baya oluyor kullanalı ya eşimle sevgiliyken kullanırdım o da 2017-18 yıllarında 😂
senemyilmaz nidosh armani Si ve hypnotic poison kullandım. Armani si hafif kalacaktır. Vanilya seviyorsanız poisonı çok beğenirsiniz ama baya ağır koku