Alyamerve benı tanıyan tanır korkaklıgımla herkes bısey olmucak korkmucan desede ben ınanmıyordu. :) dogm gnh geldi çattı kaçış yoktu işlemler yapıldı benı aldılar aılem herkes ordaydı aglayarak gittimm sankı tek kalcakmısı. gibi hisssdttm sakinleştirici vırduşar zaten sonrası umrunda olmuyor girdik iğne yapıldı hıc acımadı sonra sondayıda iğneden sonra taktılar oda cok iyidi .. aneztszi uzmanım kpntrolden sonra basımda devamlı bekledi babam gibiydi suratımı avuclarına aldı şiödi gelıyor şimdi cıkcak vee geeldddiiii dedi :) benm gibi korkak biri hıc korkmadk sonra zaten dikiş falan umrumda dgldı kızoma gtcem hdi cabk olun dedım :)))) Allahım ben atlattım darısı herkesın basınaaa sakın spinal olacak olanlar korkmasım ❤️
ikinciprensimgeliyor Alyamerve Sana burda cok destek vermistik kuzum gozunaydin guzel geçmesine cok sevindim.Allah anali babali buyutsun insallah😊😊
Esra1905 Alyamerve canım benim atlattigina çok sevindim bende 4 nisanda olacaktım dün gece ve bugun sancılarm olunca acil sezaryen oldm seninlede aynı gün doğurmuş olduk
Tugbaelmass Alyamerve canım bendede müthiş korku var;( nasıl sakinleştirici yaptılar doktor bebek cıkmadan yapılmıyor dedi bana AMELİYAT ÖNCESİ SAKİNLEŞTİRİCİ YAPILABİLİYORMU BEBEK ÇIKMADAN 😤 Bende istiyorum
Dygnsn Allah uzun ömürler versin darısı bütün hamilelerin başına bende spinal anestezi olucam yazınızı görünce rahatladım saçma bi psikoloji ama keserken acır mı nasıl olur ilk olucak korku heyecan hepsi var inşallah bende sizin gibi sorunsuz kurtulurum🤲🏻😊
Alyamerve Dygnsn bnm gibi panık atak bksy olmadysa kmseye olmaz cnm reLax ol dışarda bekleyenler 40 dk toplamda surdu dıyorlar bana gore hemen bitti canını sıkma
Dygnsn Alyamerve kısa sürdüğünü biliyorum herkesten öyle duydum inşallah canm sağsalim kavuşurum kızıma Allah analı babalı büyütsün bebişini😊
ikinciprensimgeliyor Nuris_3461 spinalde ilac omuriligin icine enjekte ediliyor direk.oyuzden aninda uyusukluk başlıyor.ama epiduralde kateter takılıyor ve omuriligin etrafindaki zara enjekte ediliyor 15 dakikayi buluyor uyusmasi.
Alyamerve ikinciprensimgeliyor bende atlattgma sevmdm pskolojım bozulck dıye korkmustm sukur hıcbısy yokmuss saqolun teşekkur ederm
SevgibiR Esra1905 benim yürümek çok güzel burdan markete tek giderim ama yatmak kalkmak ölüm gibi bişi
Alyamerve Dinara belden uyusturuyorlar dogumda gozun acık oluyor :) genel aneztezife tamamen uuuyorsun
Esra1905 Alyamerve 2 adım atıyorum vücudum titremeye morarmaya başlıyor hemsirede yürü diyor napicaz bilmiyorum
Alyamerve Esra1905 biz yürüyebılcez mi :(( Allaha sukur gazımda herşey tamam bitek yurumek kaldı oda yuruyorum ama cnm yanıyor annemde gecıcek diyorr gevmes sanki :(( sütümde yok bebek emişi cok kuvvvetli ama süt gelmıyor zamanla dıyorlar
Esra1905 Alyamerve ben gazimi çıkaramadım henüz onun için özel bişey yaptn mı yedin veya içtin mi benim bebiste tembellikten emmiyor memeyi