e_kardelenn erken doğum riski yaşıyordum ben o dönemdi tahmini 25. haftalarda, ama bazen düzenli olarak da baktıkları bişey rahim ağzı boyu, kısalma, açılma veya incelme olabiliyor çünkü. Benim erken doğum risk sebebim de zaten incelmeyle başladı, nst de sancım felan çıkmıştı, bir gün yatış verdi drum ilaç tedavisi uyguladık atlattık elhamdülillah😊
Şimdi 2. Kızımı bekliyorum 🤭