busrand Kızlar 7+1 im ama doktora gittim bugün karından kese 24 mm dedi hiçbir şey göremiyorum dedi mecbur alttan baktı 6+3 dedi kalp atışını dinletti , alttan muayene ve alttan kalp atışı zararlı olmaz mı ya çok panik yaptım 🥲
myangelson busrand hayir bir zararı olsa doktor yapmaz zaten panik olmayın 🌸 ben 4 haftalıkken bakıldı alttan kese için
lokismommy busrand zararlı olsa doktorlar bakmaz böyle düşünelim 12.haftama kadar alttan muayene oldum ben
myangelson nuryalmandilsiz Geç döllenme olmadığı sürece son adete göre 5 hafta ve üzerinde karından kese görülür
beybimom_ busrand ultrason probuyla alakalı olduğunu sanmıyorum öyle olsa her ilişkiye girdiğinizde kanamanız olur
beybimom_ myangelson hayır alakası yok benim adetimle bebeğim uyumlu 8. Haftaya kadar karından gözükmedi herkesin rahim yapısı farklı
myangelson beybimom_ sizinki farklı bir durum ama herkeste olan bir durum değil. 10 kişinin 8 inde benim dediğim gibi ilerler.
beybimom_ busrand ay hiç öyle bişey yok ya etrafta o kadar çok yalan bilgi var ki inanmayın araştırın sağlıkla gelsin bebişiniz🌸
beybimom_ myangelson hayır ankarada yaşıyorum ve prof doktorlara gidiyorum bu durumun herkeste olduğunu ve on iki haftaya kadar alttan bakılacağını söyledi
melisa_dfj busrand ben 4+6 da keseyi görmek için sadece baktırdım hiçbir zararı olmadı çok şükür senin de olucağını da düşünmüyorum canım için rahat etsin
ozgeysr beybimom_ ben 7 haftaligim hic alttan muayene olmadim devlete de gidiyorum ozele de gerek duyulmadi alttan muayene icin
noktas beybimom_ bence bu tamamen doktorun kendi tercihi ben çok sık mantar enfeksiyonu oluyordum her gittiğimde doktor alttan bakıyordu başka bir doktora gittiğimde aynı şikayet ile karnımdan baktı ve yine aynı ilaçları vermişti demek ki böyle de oluyor dedim. Sonrasında da gebeliğimde lekelenmem olunca şehir hastanesine acile gittim bana içerde 2 tane erkek doktor olduğunu ve alttan muayene ettiklerini kabul edersem içeri girebileceğim söylendi tabiki de kabul etmedim onlar bana bunu dayatıyorsa bende özgür irademi kullanırım çünkü etrafımdaki gebe arkadaşlarımda baştan sona asla alttan muayene kabul etmediklerini ve hep karından baktırdıklarını söyledi. Sözün özü hassasiyetiniz varsa gayette istemiyorum diyerek karından baktırabilir kişi artık kimse cahil değil doktorlar ne derse tamam denmiyor…