sevimlipandahii Yumurtlama gördünüz mü ben 5 Mayıs’ta doktora gittiğimde yumurtam 1 tane tek büyümüş oda 25mm olmuştu herhalde yarın bat günüm sizde durumlar nasıl bu arada sıfır belirti yine adet kapıda 🥹
icran sevimlipandahii Picos um yumurtlama takibi yapmadım bu ay benımde bat 23 Mayıs az önce test yaptım negatif sanırım :/
ikiprensesannesi___ sevimlipandahii İnşallah Rabbim bu ay Hayırlısıyla nasip eder 😍❤️güzel haberlerini burda okumak nasip olur bizede inşallah ❤️
sevimlipandahii melmih12 inşallah canım 🥹🌸 Ama çok umutlu değilim adet belirtisi yaşıyorum bugün yarın gelicek ama Allah büyük demekki hayırlısı budur
sevimlipandahii icran bende pcosum doktor takibiyle takip ettim ama emin değilim yinede içimde bi yerde olmadı bu ay diyor günlerimiz de yakınmış bende 22 nisan ıgece olmustum
sevimlipandahii Busranur_mnts evet değerlendirmeye çalıştım falan ama bat yarın test yapmaya korkuyorum adet belirtileri çok var