muhtesem3 Benim ikiz gebelik ama beta artışım normaldi afaki bir artış olmamıştı bence o yanıltıcı olabilir
ARYa143 dilanmiranderman kaç haftalıksın canım, bazen beta yüksek de olabiliyor, benim 6 hafta olmadan 150000 di ben de ikizden şüphelendim, tek gebelik şu an 19+2 😊 Usgden belli olur o gittin mi dr a🥰
cigddm dilanmiranderman ikiz Burdan çok anlasilmiyo çünkü bazı bebekler Erken döllenme oluyo yüksek cikabiliyo addetn sonra kaçıncı gün verdiniz
ayaznannesi dilanmiranderman benim baya artmıştı ordan anladım bir gariplik var diye develete giddince ikiz olduğunu öğrendik
kader_grgc dilanmiranderman benim de 48 saatte 2 katı yükselmesi gerekirken 5 katına yükseliyordu ama ikiz falan değil ben de şüphelenmiştim kendi kendime ailede de ikiz var
feyzailarslan guzelliklerbenibulsun bildirimlere bakmamışım kusura bakma. Benim diğer kese gelişmemiş diğer oluşan kesede kalp atışı duyduk çok şükür. Zaten doktor bir kesede gebelik olduktan sonra önemli olan o diğeri kesin ikizdi diyemeyiz dedi. Senin hakkında da hayırlısı olsun içini ferah tut önemli olab sağlıklı olması
guzelliklerbenibulsun feyzailarslan ah yaaa sabah benımde randevum var günlerdir yüreğim ağzımda ne diyecek bakalım yarın. seninde hakkında en hayırlısı olsun ınsallah Rabbim sağlık nasip etsin ikimize de
yase0671 adetimin ilk günü 606 ile öğrendim değerim iki gün sonra 1396 çıktı haftaya belli olacak bakalım bide ben kendim çift yumurta ikiziyim oladabilir olmayadabilir🤭