sirius8 evet evet devlete gidiyorum aslında yatırır diye düşünmüştüm ama sanırım bayramı düşünerek yatış vermedi. Enfeksiyon gerçekten mahvetti. Aslında kasılmalarım düzenli değildi ağrımda düzenli olmuyordu sertleşme çok yemek yersem oluyordu . 2 gündür aktif pembe kırmızı kanamam oluyordu oda tuvalet sonrası temizlerken oluyordu iç çamaşırını kirletmiyordu yani. Doktorumun dediğine göre enfeksiyon bebeğin tekrar kanala girmesini tetiklemiş. Günde 3 antibiyotik ile yola devam edeceğiz bakalım inşallah sağsalım 35 leri görürüz