Manifest51 ilk gebeliğimde acil serklaj olmuştum enfeksiyondan çok çekmiştim devlet hastanesine gidiyorsunuz sanırım. eğer yatıralım derlerse kabul edin yatın size tavsiyem , enfeksiyon için tedavi uyguluyorlar bende 2 hafta yatmıştım şehir hastanesinde. Sonra kendi isteğimle çıktım çok bunalmışım için ama 1-2 hafta sonra doğum yapmıştım . Sizin gibi pembe akıntılarım çoktu , sanırım enfeksiyondan oluyor ama bende plesenta da aşağıdaydı oda mı sebep oluyordu bilmiyorum . Bol bol su için enfeksiyon için birde kasılmalarınız var mı bebek sertleşiyor mu , bu arada aynı şekilde pıhtılı lekelenme bende de vardı