18 haftalık gebeyim hunileşme var çok az sızıntı var dedi doktor antibiyotik tedavisine başladı ama ben Peçeteyle takip ediyorum hiç sızıntı vs olmuyor anlamadım serklaj atarlar mı acaba hastaneye yatırdı yoğun bir antibiyotik tedavisi için çok telaşlıyım :(