19-20. Haftamda detaylı ultrasonda acılmam oldugunu acil serklaj yapılması gerek olduğunu söyledi perinatoloji uzmanı kendı doktorumla konustu acil olarak ameliyat a alınmam gerektigini söyledi doktoruma gidip muayene oldum acıklıgı onayladı ve risklerini kabul etmedigini ameliyatı yapamayacagını söyledi yan dali perinatolog olmasına ragmen:)
Detaylı ultrason yaptırdığım doktor yurt dısına gitmeseydı o yapardı ama sagolsun benı baska bir dr yonlendırdı ve yatısım yapıldı. Okadar üzülüp okadar agladım ki acılmamla birlikte suyumda azalmıstı Ameliyat oldum bugün 24+6 yım endol ve progestan kullanıyorum. ilk zamanlar cok zorluk cektim annem bende kalıyor ısımı hallediyor ama yatmak cok zor sımdı arada kalkıyorum uzun zaman sonra dısarıya cıktım agır kaldırmam yasak cok fazla ayakta durmam yasak herşey bebegimiz icin biz önlemimizi aldık gerisi Allahtandır🙏