yenihamis3452 neden bilemeyelim ? Hepimiz içerken bebeğimiz için bırakmışız . 2 günde 1 paket alırdım ve 6 senelik içiciydim .Kolay demiyorum daha önce 3 kere bırakmaya çalıştığım oldu hepsinde 1 ay sonra tekrar başladım ya da psikolojikmen zor bir süreçten geçtiğimde bişeye üzülsem sigarayı aradım içtim . Hamile olduğumj öğrendiğim gün bıraktım . Strese giriyorum , bırakamıyorum , bebeğim sağlıklı vs bunların hepsi bir bahane . Sizin vücudunuza beslenmenize muhtaç bir canlıya zehir veriyorsunuz üstelik o sizin bir parçanızken . Gayet bırakmak için yeterli bir sebep diye düşünüyorum ki yarın birgün vicdan azabı çekecek bir durum yaşamayın