sudeli4 her devlet hastanesinde olmuyormuş..ben 6 yil önceki gebeligimde 28 ci haftada ozel hastaneye gidip 300 tl karşılığında vurulmuştum..şuan şehir hastanesi takipliyim arada da başka devlet hastanesine gidiyorum şehir hastanesi uzak diye..devletteki doktor ole demisti once testini yapicaz snra reçete edip gidip alip tekrar bize gelip vurulcan diye bende bsy anlamadim:(