buse76 orhismommmmmm evet canım strese sokma kendini bebek nasıl gelmek isterse öyle gelir diye motive et kendini 😂
egeemomms orhismommmmmm normal doğum istiyorsan kesinlikle başka doktora da görün aşkım. Mesela benim doktorum normalden yanaydı 40. Haftaya kadar bekletti suni verelim gelmezse sezeryana alırız dedi en azından denemiş oldum normal doğumu ama nasip olmadı
tugce4545 orhismommmmmm bence dediğin gibi yap ben 2 normal doğum yapmış biri olarak sezaryendan çok korkuyorum çünkü 2. Ci doğumu yaptığımda bebeğim kuvezdeyken anne otelinde kaldım yanıma sezaryenle kadın geldi ben ayakta fildir fildir gezerken kendi işimi yaparken kadın iki büklüm yattı hep korkutmak istemem senin kararın ama dediğin mantıklı canım
hilalaselll4 orhismommmmmm aynen öyle yap başka doktor da baksın eğer öyleyse her tuşa bas ki erken gelsin 💕
sarilale123 orhismommmmmm canım sancıyı beklemeden bir devlette doktora da görün istersen bakalım o ne diyecek sana. Hemde en azından o hastanede kaydın olsun
hilalaselll4 orhismommmmmm evet onu dene kesinlikle ve sıcak duş ,yürüyüş,hurma ye,merdiven in çık,squat yap ,çömelerek yerleri sil işe yarar bakalaım başka doktor ne diyecek ne zaman gitmeyi düşünüyorsun
sarilale123 orhismommmmmm bazı hastaneler direkt doğuma almıyor diyolar önceden gitmediysen ama tabi bilmiyorum doğruluk payı varmı
orhismommmmmm sarilale123 buradakinde sorun yok büyük bi il degıl kuzenım de hiç kaydı yokken bebeği . Burdaki devlette doğurmuş
orhismommmmmm hilalaselll4 yarın kendı doktoruma gideceğim kontrol günü. 36 haftalık erken mi bunları yapsam doğum için g kuvezdö yatar mı ki
hilalaselll4 orhismommmmmm işte doktora git canım bakalım ne diyor kendi doktorun dediğin sezaryan mı öneren ama ben onları 1 ay öncesinden bile deniyordum kızım tam 39 da geldi
erismis orhismommmmmm yapma bence. Bebeğin kendi zamanını bekle. Erken gelmek isterse kendi harekete geçsin sen tetikleme bilerek bence.