Kızlar size danışmak istiyorum kafam çok karıştı ben şimdi tıp hastanesi takipliyim doktorumu çok seviyorum ama başından beri 28. Haftadan itibaren sezeryanı önerıyor. 38 de alırız dıyor. Bütün konuştuğum onun hastaları hep hep sezeryan yaptırmış. Yanı kısaca sezeryan destekcısı. Sezeryan kötü bişey değil tabi ama ben kendime inanıyorum normal olmasını istiyorum ilk gebelık. Aceba. Son ana kadar kendı doktoruma. Son an. Sancım gelince devlet hastanesine mi gitsem. Ztn gece de kendi doktorum gelmiyormuş asistanı oluyormuş hastanede. İnanın fikrınıze çok ihtiyacım var🙏🏼🌷❤️