Elisaelisa Nurcannozdemirr bende 2 dusuk yaptim genetik test yaptim hafif duzeyde kan pihtilasmasi var dedi ama igneye gerek yok dedi doktorum ne yapacam bende bilmiyorum 2 dusuk yaptim tekrar ayni seyi yasamaktan korkuyorum
Nurcannozdemirr Elisaelisaallah şifa versin canım her doktorun tedavisi farklı işte vardır bir bildiği. Güveniyorsan doktora