okyanus8731 Harika, tamda benim gibi 2 kayıp var 3. Ye hamile kalmadan genetik tahlili yaptırdım. Ama doktorum önlem amaçlı kan sulandırıcı kullanacağız dedi. Dediği gibi de 33+4 oldum önümüzdeki Cuma günü son iğnemi yapacağım inşallah. Doktorum kan sulandırıcı kullandığım için normal Doğum riskli olabilir tehlikeye atmak istemem dedi , eğer değerleri iyi olursa 34. Haftada iğneyi bırakırız normal bekleriz dedi, ve Allah a şükürler olsun kan akış hızı normal olduğu için iğneyi kesip , normal bekleyeceğiz (eğer bir aksilik olmazsa, çünkü rahim ağzı kısalığına bağlı erken Doğum riskim var. ) dert etme kendine Allah şifa versin