rmy1 ben şuan elele den park beşik aldım sadece indirim vardı indirim varken almak istedim bayram sonrası diğer eşyalara da başlayacağım 😇😇😇 bence alınabilir neden alınmasın indirim varken almak istediğimiz ürünleri alabiliriz ben herşeyi favoriledim indirime girerse alırım beklemem hiç zaman geçmesini git gide herşey pahalanıyor sonuçta