rmy1 bebek arabası pahalı bişiye gerek yok bence çünkü oturmaya başladıktan sonra baston kullanışlı oluyor beşik olarak da park beşik tavsiye ederim çünkü diğerlerini bi kaç ay kullanıyor park beşiği uzun süre kullanabiliyorsun düşme korkusu derdin olmuyor anakucağını e bebek den almıştım şu hayvan figürlü olandan kıyafet konusunda da yenidoğanı maksimum 1 hafta kullanıyor bi iki takım al gün geçtikçe gelişimine göre kıyafet alırsın zıbınlar 0 3 ay üstü al hani bebek bezi desen yenidoğan 1 paket yetiyor fazla bile gelebiliyor hani Stok yapmaya hiç gerek yok derim iki doğum yapmış üçüncü gelcek biri olarak söylüyorum