snmgrl ismiyle yaşasın bebişiniz ilay ismi çok güzel ve çoğu kişide olmayan anlam olarak da çok hoş bi isim çok sevindim öncelikle kızım daha 4 aylık ama çok şükür bir zorluğunu görmedim tabiki de atak haftaları çok zorlu geçiyor ama bunu zaten biliyorsundur onun haricinde kızımın karakter olarak bi zorluğu yok ağlıyorsa gerçekten bir sebebi vardır bizim sorunumuz tek alerji diyebilirim isim olarak çoğu kişi anlamıyor ya İlayda ya da hilal olarak ya da elay olarak anlıyorlar ama bu her isimde var bence anlamayan anlamıyor yani çok da takma boşver