busraisa teşekkür ediyorum canım ne güzel yazmışsın 😍 koymam diye belirtince kendimce sanki isim kötüymüş imasında bulundum gibi hissettim o yüzden de açıklama yapayım dedim 🙈 eşimde bende tek isim koyma taraftarıyız böyle duyulmayan isim değil de hani daha klasik hemde dine uygun olsun tarzında düşündük hep bir kızım var adını ben koydum şimdi de oğlum olacak ona da ben öneride bulundum eşim seçti Zeynep ve kerem isimleri hem sade hem her dönem konulacak klasik isimlerden diye düşünüyoruz söylemesi kolay yani bizim bakış açımız böyleydi. Dediğim gibi kumru da güzel isim sanki böyle sakinlik huzur verici yapıcı bir özelliği varmış gibi geliyor bana söyleyince kumru kuşları derler ya hani 🤩 anlatmak istediğim de başkasının koyduğu ismi yargılamıyorum aksine çok beğendiklerim de oluyor ama tarzımızdan kaynaklı ben koymam diye net bir cevap veriyorum 🫶