mine030518 32haftada çıktı sancım erken doğum öyküm de olduğundan baktı doktor kendisi 2-3 cm dedi ama anlamadı kıdemlisini çağırdı kıdemli bakarken canım çok yandı o da dedi ki yumuşama var bir cm açılma var. Ertesi gün akıntı içinde kan geldi ebeyi aradım nişandir dedi korktum doktora gittim yşne sancı öıktı ama az alttan bakayım dedi ve o zaman dedi ki nişan değil açıkçası kıdemlim seni biraz hırpaladı acını yüzünde gördüm … şimdi 33+5 im başka doktora gittim açıklık yok yumuşama yok dendi. O bakarken de acı hissetmedim. Sanırım biraz da baka kişiyle alakalı. Ama o ikşncş bakan doktorun tüm parmaklarını falan hissettim