mine030518 Selam kızlar sancı olması durumunda veya nst de sancı çıkması durumunda hastanede ebe veya doktor tarafından yapılacak olan açıklık kontrolü acılı bir işlem mi? Bu konuda tavsiyeleriniz var mı?
twobabymomm mine030518 en önemli faktör kendini kasmamak . Açık konusuyum kasarsan aciyor maalesef ♥️
mine030518 twobabymomm 37+3 hafta olunca nst kontrolüm var sancı vs çıkarsa açıklık kontrolü yaparlar mı istemsiz kendimi kasarım gibi geliyor
ARYa143 mine030518 derin nefes al ver kuzucuk, kasmayı aklından çıkar, hatta kasmamayı da düşünme odağını değiştie rahat ol 👌
twobabymomm mine030518 sadece rahat ol canım çünkü doğumda da zaten kontrol edecekler tek çare kasmamak gerisi çok kolay 🫶
sadece1selda @mine030518 bana ç bu hafta o kadar açıklık kontrolü yapıldı ki acımıyor ya sadece kasmamak lazım derin nefes alıp vericen çok kısa sürüyo
mine030518 Momlife_ Doğruysa duyduğuma göre iki parmak ile yapılıyor diye biliyorum ama emin değilim hiç yapılmadı daha
cyj mine030518 benim hiç acımadı saniyeler sürüyor zaten iki oarmağını sokup bakıp çıkarıyor hemen. Kendinizi kasmayın o kadar