Tortilla zeynepyldrm_07 bende hamıleyken yapmıstım canm kızmda son haftalarda oturamıyordö resmen. Hatta ıcıne bıraz hındıstan ceıvızı yagıda koymustım.
iremiko_ beyzaokanvebebek bana bugün 2 tane krem verdi günde 3 kez kullan dedi işin tuhaf yani kabızlık da yok niye böyle oldu anlamıyorum
beyzaokanvebebek iremiko_ bebek hareket ettıkce ya da rahim bakı yaptıkça kan dolaşımı artarmış bu yüzden Hemoroid olurmus ben de kabız degılım
lionsmom_ Bende de olmuştu hem ilk gebeliğimde hemde bunda doktor proctolog krem verdi ikisinde de sürekli sabab akşam düzenli kullandım zeytinyağ sürdüm yaklaşık bir hafta sürdü iyileşmesi ama geçti ben hareket dahi edemiyordum o kadar kötü durumdaydım
Melodimm iremiko_ Ağrıyı hafifletiyordu canım başka çarem yoktu zaten krem sürdüm oda biraz küçültdü.Doktorunuzla konuştunuzmu vajinal doğum olacaksa önlem alır doktorlar.Küçük olanların normal doğuma bir engeli olduğunu zannetmiyorum burda öyle doğum yapan anneler vardı.
Mavilinaninannesi beyzaokanvebebek acısı gidiyor düzwnli kullanırsan yok oluyor ama ben düzenli kullanmadım