beyzaokanvebebek Kızlarrrrr yardım 31+1 im ve Hemoroid oldum aşırı canım acıyor yanı kendiliğinden geçer diyorlar ama otururken felan acıyor bir onerı verin lütfen başına gelen var mı
iremiko_ Melodimm işe yarıyor muydu 39+4üm ve bende önceden çok minik vardı ama şuan büyüdü biraz ve vajinal doğum olucak bu durum beni çok rahatsız ediyor daha kötü olursa diye korkuyorum
Busraa41 beyzaokanvebebek locafen vermişti bana ilk hamileliğimin başında geçirmişti ama bi iki gün sürüyor
pinarmiracmirza beyzaokanvebebek Benim doktorum bana Kortos kremi yazmisti baya fayda etti cok kotuydum bende, cok gecmis olsun hepinize canlar
Tortilla beyzaokanvebebek canm zentınuagını ısıt pamuga dok orana bastır bır sure kıpırdama otur ara ara tekrarla. yanıyor az ama dayan benm bır gunde gecmıstı basur memesı.
tklm Benimde gebelikte çıktı 29 haftalığım 2 hafta önce doktora gittim sana ilaç veremem tuvalete çıkmadan ve çıktıktan sonra ıkınır vaziyette vazelin sür etrafına dedi
Melodimm iremiko_ Ağrıyı hafifletiyordu canım başka çarem yoktu zaten krem sürdüm oda biraz küçültdü.Doktorunuzla konuştunuzmu vajinal doğum olacaksa önlem alır doktorlar.Küçük olanların normal doğuma bir engeli olduğunu zannetmiyorum burda öyle doğum yapan anneler vardı.
beyzaokanvebebek iremiko_ başta bende de oyleydı şimdi çok ağrıyor ve psıkolojık olarak da rahatsız ediyor
Mavilinaninannesi beyzaokanvebebek acısı gidiyor düzwnli kullanırsan yok oluyor ama ben düzenli kullanmadım
iremiko_ beyzaokanvebebek bana bugün 2 tane krem verdi günde 3 kez kullan dedi işin tuhaf yani kabızlık da yok niye böyle oldu anlamıyorum