miniginannesi__ Güzel anneler, 34+3 üm bazen bebiş içerde sanki tepiniyor ayakları yada ellerini çekince çok acıtıyor , bu durum doğuma kadar böyle sürecek mi sizde durumlar nedir ?🌸🧿💙💖
nkkl miniginannesi__ yeri daraldı iyice benimde öyle sağ tarafım çürüdü artık alıştım az kaldı ama mecbur dayanıyoruz
arzuua miniginannesi__ bende 34+4 ve bazen o kadar canım yanıyor ki diyorum bir tane değil sanırım bi kaç tane bebek var içimde 😅 özellikle kasılma ve kramplar mahvediyor
habibe66yks miniginannesi__ ay maşallah cümlemize sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin isim ne dusundunuz
miniginannesi__ habibe66yks valla isim hala karar veremedik isimlik de yaptırdık ama galiba çöp oldu Bahar deniz dedik ama vazgeçtik ece istiyor eşim ece isminin yanına bir şeyler düşünüyoruz hala bulamadık sizde durum ne ?🫢🫢
eminemirr miniginannesi__ benim kızımda Ece olacak 34+4 günlük yanına çok düşündük sonra böyle daha tatlı olacağına karar verdik 🥰
miniginannesi__ habibe66yks eveet eşim çok istiyor aslında eda istiyorda da Ece de anlaştık💖😀 ay kızımın adaşı olucak hemde yakın zamanlarda doğacaklar🧿🙏🌸💖
miniginannesi__ arzuua sizle günümüz haftamız aynı sonunda şu forumda benle aynı birini buldum memnun oldum cinsiyet ne🙏🧿🌸💖💙
habibe66yks eminemirr evet güzel tatlı bir isim yanına 2. İsim yakışmıyor ve kimse demiyor İlk bizim düşündüğümüz isimler CEMRE, GÖKÇE, ELANUR , MİRA sonra birinde benim içime siniyor ama eşimde sinmiyorsu içine ECE bir anda ikimizin içine sindi 🤰🤭
eminemirr miniginannesi__ gece yarısı itibariyle 34+4 olduk bizde kızım biraz önden gidiyor o yüzden midir bilmiyorum çok kasılmalar sertleşmeler oluyor tüm akşam ya sağda toplanıyor ya solda mesela, hareketlerde azaldı artık yerimiz daraldı diye sanırım doktor normal ama çok artarsa gel dedi. Göbek deliğimin terası semsert taş gibi sizlerinde böyle mi