Maviyesil121212 Nida123 oy maşallah kızlar çabuk gelir diyorlar ya ondan umutlandım ben de 37+6 yım yalancı sancılarım var ama bakalım darısı basıma insallah
elfkbramtn Tamam nasıl oldu canım biraz ayrıntılı anlatırmısın normal mi oldu açıklık varmıydı her hafta kontrol gidiyormuydun 37 de bekliyormuydun bebeği 💃🏻💃🏻
Elfsr12 Nida123 Çokkk heyecanlı benim sezeryan ilk bebeğim olacak tecrübesiz olmak zor ağrıyı acıyı nasıl anlayacağız sezeryan ama su gelecek mi gelmeyecek mi kafam çok karışık çevremde tecrübeli insanda yok rabbim kolaylık versin.🙏🏻