Nida123 Normal doğum yaptık miniğim yanımda yatıyor soruları alayım allah herkesı bir avazda kurtarsın kızlar 🥰
Elfsr12 Nida123 Rabbim uzun ömürler versin canım🙏🏻 Bebeğin hareketleri nasıldı peki azalma görmüşmüydün.
Zeynebrima Nida123 hamileliğiniz sonlarında karnınız sert durumu nasıldı bide beyaz azcık su ile akıntınız olmuşmuydu 😬😬 benim şuan ara ara ağrı vuruyor beyaz bir akıntı geliyor 2 3 günden beri
Nida123 Betusy 10 dkda 1 düzenli 3 sancı cıktı basta 2 cm acılım vardı eve gidip cekerim bari dedim sonra 5dk bire düşünce hastaneye geldik 7-8 cm olmus 10 la doguma girdim 🥰
Aysnr08 Normal doğum icin özellikle birsey yaptiniz mı yuruyus spor vs? Hayırlı olsun bu arada uzun ömürlü sağlıklı olsun💐
Maviyesil121212 Nida123 oy maşallah kızlar çabuk gelir diyorlar ya ondan umutlandım ben de 37+6 yım yalancı sancılarım var ama bakalım darısı basıma insallah
Elfsr12 Nida123 Çokkk heyecanlı benim sezeryan ilk bebeğim olacak tecrübesiz olmak zor ağrıyı acıyı nasıl anlayacağız sezeryan ama su gelecek mi gelmeyecek mi kafam çok karışık çevremde tecrübeli insanda yok rabbim kolaylık versin.🙏🏻
Zeynebrima Nida123 rabbim islama bağışlasın inşaAllah bizlerede sağ sağlim kucağımıza almayı nasib etsin ❤️🥰
Zehrazrl Nida123 gözunuz aydın Allah babalı buyutsun bende 37*1 gunlük ikiz bebeklerıme hamıleyım yarın dogum yapıcam heyecan dorukta
Tatar59 Hayırlı olsun öncelikle. Sağlık ve mutlulukla büyüsün. Hayırlı ve Saliha bir evlat olsun. Son günlerinizde farkettiğiniz değişiklikler var mıydı? Yoksa aynı mi ilerliyordu gebeliğinız?