anneadayii__ Kızlar ne durumdasınız, kaç gününüz kaldı, benim 4 gün gözüküyor uygulamaya göre ama pek gelesi yok gibi araya da bayram giriyor nasıl olacak bilmiyorum, sizler ne durumdasınız
evremkesmis anneadayii__ ben Haziran annesi olucam galiba. Programa göre 7 gün var. Ama ne sancı ne Nisan bir şey yok. Doktor bayramdan sonraya kadar bekleyebiliriz dedi O da 1 Haziran oluyor enson🥲
songulattepe anneadayii__ Benim planlı sezeryan pazartesi günü saat sabah 10’da olacak🥹 Bugün anestezi doktoru ile görüştüm, son kontrolleri oldum. Son günlerim🌝
anneadayii__ evremkesmis benim de cuma günü randevum var ama bende de hiçbir şey yok hamileliğin başından beri hiç oturmadım bile ama açılma yok 😒😒
anneadayii__ pnreldmr çok çabuk geçiyor günler ama son günler insan merak ediyor sancı girecek mi yoksa sezeryan mı olacağını 😏
pnreldmr anneadayii__ evet benim ikinci doğumum olduğu için sezaryan günde belli tabi bir problem olmazsa
benik anneadayii__ benimde 3 gün var açılma yok sancı var bir hafta oldu yoruldummm hiç gelesi yok gibi😅
songulattepe anneadayii__ Doktorum bebek 37 haftalıkken muayene ettiğinde iri bebek dedi bu nedenle sezeryan doğuma karar verdik riske atmamak için. Zaten hiç sancım da yok, göbeğim hala dik. Ne zaman geleceği belli değil ve bu arada daha çok büyüyor vs
mavipinokyo81 anneadayii__ sizinle denk geliyoruz sürekli 😇 uygulamaya göre 2 günüm kaldı ama bizde tık yok napıcaz bilmiyorum
anneadayii__ mavipinokyo81 ☺️☺️ ben de haftada 2 kez hastaneye gidiyorum açıklık var mı diye cuma günü de gideceğim bakalım ne diyecek doktor 😏 bu şekilde olursa suni sancı da versem açılmaz boşuna sancı çekmiş olursun dedi
evremkesmis feyzaymn kaç cm açılma benimde 7 gün ve 1 cm açıklık var. Sancı yok. Bayramdan sonraya kalabilirmis🥲